Sempre me gustou a fotografía,pero nunca me decidira por facer algo interesante. Fai menos dun ano, comprei a cámara que levaba querendo dende facía tempo, unha Reflex Dixital (CanonEos400D). Con ela, e gracias a quen me leva, a quen me axuda a ver novas posibilidades e a quen se presta de modelo de probas, estou comezando (e disfrutando) neste interesante mundo da fotografía, e como non,do surf. Espero que vos disfrutedes tamén. Maika

sábado, 15 de diciembre de 2007

Sesión en Baldaio: 14.12.2007

Aquí vos deixo unhas fotos da sesión de onte en Baldaio: As olas non eran moi boas, pero estábase ben a gusto na praia có sol quentandoche o lombo, a pesar do frío de pola mañan...

Os protagonistas: Juancho, Nacho e Perruyo.

















7 comentarios:

Anónimo dijo...

Muy buenas estas fotos..pillando los mejores momentos del baño..buena luz y el dedo apretado en el momento preciso...no parecen tan malas estas olas...

presidente de LOS ATAKO

Anónimo dijo...

que decir del viernes, nada mas que dar las gracias a Maika y lo ATAKO por aceptarme, y que asi da gusto ir a la playa aunque las olas no cuadren buenas.

Rubén Prieto dijo...

Moi chulas as fotos Maika!
Había moito tempo que non me pasaba polo teu blog e actualizáchelo moitas veces. a partir de agora prometo pasarme máis a miúdo
Un saúdo!

A.TA.KO´s dijo...

Hola Maika. Soy C bubiño. nadamas decirte que ya esta en marcha la pagina de los ATAKO, ya me rularas las fotos que consideres oportunas. ok?
pon el enlace.
http://los-atako.blogspot.com/
Un saludo.

XanelaGaliza.com dijo...

Moi guapas as fotos, noraboa. A escolma do 27 de outubro e a que mais me gustou, a segunda e a terceira son unha pasada. Que lente usas?
Saudiños
Pablo

cristinha dijo...

wau, pequena, estás feita unha grande fotografadora dos surfistas...

cristinha dijo...

...

;) mua

[hai que renovarse, isto é mellor que o fotol.. jeje]