Sempre me gustou a fotografía,pero nunca me decidira por facer algo interesante. Fai menos dun ano, comprei a cámara que levaba querendo dende facía tempo, unha Reflex Dixital (CanonEos400D). Con ela, e gracias a quen me leva, a quen me axuda a ver novas posibilidades e a quen se presta de modelo de probas, estou comezando (e disfrutando) neste interesante mundo da fotografía, e como non,do surf. Espero que vos disfrutedes tamén. Maika

lunes, 2 de junio de 2008

Actualización

Despois de unha longa tempada (moooii longa) sen actualizar... por fin teño tempo pra poder colgar novas fotos!e non tan novas tampouco, porque son de marzo, S.Santa en Super Tubos...Espero que vos gusten

Maika












































6 comentarios:

estrela dijo...

Hola Maika son chulisimas,e para o ventarron que fixo en semana santa,saen uns tubiños ben decentes un bico e moi boas fotos

Anónimo dijo...

hola Fotos chulisimas e as olas boisimas Aver cando nos arrimamos a Costa da Morte Os Tombos

Rubén Prieto dijo...

vaia fotazaass e vaia olasss
noraboa Maika
un biquiño! :)

Anónimo dijo...

La verdad es que ese día fue el mejor baño del viaje,no pillara nunca supertubos tan bien,aunque había gente se pillaban olas buenísimas...las izdas eran bastante fuertes con un take off complicado pero si aguantabas el tubo era bien ancho...buenas orilleras,ideales para la fotógrafa..
Presi

Anónimo dijo...

Hola. vaya olitasss, por que no rompera así cuando voy yo...
donde estan las de valcobo :P ?
weno, era solo para saludar y mostraros mi nuevo proyecto, ahi les dejo la dire del blog.
Bikiños
BuBu

Cristina Ferreiro dijo...

gracias pola tua mensaxe, peqena,
estou xenial, é verdade, e aprendendo un monton...

dixéronme que fodiches un dedo?????
ai que andar con coidado!!

biquiños, espero verte pronto.