Sempre me gustou a fotografía,pero nunca me decidira por facer algo interesante. Fai menos dun ano, comprei a cámara que levaba querendo dende facía tempo, unha Reflex Dixital (CanonEos400D). Con ela, e gracias a quen me leva, a quen me axuda a ver novas posibilidades e a quen se presta de modelo de probas, estou comezando (e disfrutando) neste interesante mundo da fotografía, e como non,do surf. Espero que vos disfrutedes tamén. Maika

miércoles, 25 de febrero de 2009

ENTROIDO 08...

O sábado, despois de despertar en Mar de Fóra, cun soliño e un calor que xa botaba de menos... e pasar un día estupendo na praia, tocou marchar camiño de Santa Comba, pra pasar un dos entroidos máis divertidos da miña vida... e o que ten sair con esta guisa...



Foi unha pena non poder quedar mais tempo, a verdade é que se estaba ben a gusto, e ainda por riba despois de cotillear nos blogs de Ruben e Dani, a envexa aumentou un pouquechiño... xa teño ganas de poder pasar un finde enteiro por ahí...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Je,je. La verdad es que estuvo bien salir en santa comba el sabado y luego en lunes en coruña,asi variamos....lo pasamos pipa y dormimos mas bien poco...pero el carnaval es lo que tiene...ademas ese dia pille buenas olas en mar de fora por la mañanita....dia completo...

Anónimo dijo...

esa Xena, una pena no poder haber estado, besos desde Prague, Nacho