Sempre me gustou a fotografía,pero nunca me decidira por facer algo interesante. Fai menos dun ano, comprei a cámara que levaba querendo dende facía tempo, unha Reflex Dixital (CanonEos400D). Con ela, e gracias a quen me leva, a quen me axuda a ver novas posibilidades e a quen se presta de modelo de probas, estou comezando (e disfrutando) neste interesante mundo da fotografía, e como non,do surf. Espero que vos disfrutedes tamén. Maika

domingo, 8 de noviembre de 2009

Escapada a Portugal- WCT Supertubos 09

Duas semanas despois de chegar, aquí van algunhas fotos da nosa escapada a Portugal. Faltan os comentarios, a cargo do "editor" que espero os poña máis tarde, e seguramente añadirá algunha fotiño máis...









































Coma sempre, espero que vos gusten.

P.D.Si, seino, son un desastre...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Más vale tarde que nunca....
Que buen surfari,vaya olas que coincidieron!!!!!
lo malo fueron los paseos que hubo que darse hasta llegar al pico del camponato...
Presi

Anónimo dijo...

Vaya pikazo de derechas pillasteis, este finde toca afotar k entra mar.

Acuerdate de firmar las fotos.

besiños

Nacho