Sempre me gustou a fotografía,pero nunca me decidira por facer algo interesante. Fai menos dun ano, comprei a cámara que levaba querendo dende facía tempo, unha Reflex Dixital (CanonEos400D). Con ela, e gracias a quen me leva, a quen me axuda a ver novas posibilidades e a quen se presta de modelo de probas, estou comezando (e disfrutando) neste interesante mundo da fotografía, e como non,do surf. Espero que vos disfrutedes tamén. Maika

martes, 12 de febrero de 2008

Fisterra-09.02.08




Aquí vos deixo algunhas das fotos da sesión do Sábado en Mar de Fóra. Así da gusto, co soliño quentándo como se fora verán...




O presidente dos A.T.A.K.O. en acción...













Vaia ascensor...











Aínda que nesta foto non se vexan, nesta leiriña xúntanse 300 ovellas, algunha que outra cabriña e o cabaliño que vedes na imaxe. O dono é peculiar, pero ben amable, creo que se fora por él aínda estaríamos agora de leria.

3 comentarios:

A.TA.KO´s dijo...

Hola de nuevo Atako´s !

Esa playa con la única vigilancia del duende me suena...
que buen baño, que bien estan los fondos de fora;
Ese presidente pegando con toda su alma, asi me gusta!, y ese backside esta guapo, pero lo quiero mas vertical :p
vente por mi pueblecillo a practicarlo cuando quieras,,, jej
Saludos compadres, un Beso Maika!

The BuBu

Anónimo dijo...

Que buena sesión esa de Mar de Fora,y como siempre bien inmortalizada por tí a pie del cañón...buenas olas y un día de sol y churrascada.A veces vale la pena hacerse esos kilómetros aunque no siempre se acierte.Que bonito el perro que cuidaba de esas ovejitas aunque aún era cachorro eh??

Presidente de los ATAKO

cristinha dijo...

rapaciña, que tal foi o teu exame?
espero que todo saíra ben.

bicos grandes