Sempre me gustou a fotografía,pero nunca me decidira por facer algo interesante. Fai menos dun ano, comprei a cámara que levaba querendo dende facía tempo, unha Reflex Dixital (CanonEos400D). Con ela, e gracias a quen me leva, a quen me axuda a ver novas posibilidades e a quen se presta de modelo de probas, estou comezando (e disfrutando) neste interesante mundo da fotografía, e como non,do surf. Espero que vos disfrutedes tamén. Maika

miércoles, 20 de febrero de 2008

Rostro - Febreiro 08

Aquí están,despois de algún que outro problemiña técnico, as fotos que esperabades da sesión de Rostro, unha baño entre amigos, só pra disfrutar, sobre todo eu...




Ti pra aquí e eu pra alí...
Primeiros baños primeiros intentos...
Relaxed Surf
Ata dou tempo algunha que outra exihibición
pero ninguén dubida de que están a pasalo ben.

Ten boa pinta verdade?

Pequena pero xeitosiña


Juancho pegándolle duro, sabendo que é o preferido da cámara, e da fotógrafa claro...Este rapaz non se acopla máis porque non pode!Rubén en plena acsiónI !Rubén en plena acsión II !!



Outro ben acopladinho...Onde vas en dirección contraria!!!!!


¿Quén será este tapadiño?
É unha mágoa que no tivera máis fotos desta rapaza, porque coas pouquiñas que se atreven a íntentalo ( e a seguir...) hai que apoialas.

Hai que lle saca bo partido a calquera cousa, por moi pequeniña que sexa.

E aquí estou eu, que como o surf me queda ghrande, estoume enganchando a esto do Waves ( según din, movementos de surf no asfalto), ata que caía por primeira e leve un bó golpe!


Fin. Só espero que vos gusten.


Hai moitas máis fotos,quen queira as súas mándollas encantada! Ata a próxima sesión... pero, onde?

Maika

9 comentarios:

Rubén dijo...

que pasada de fotos Maika!!
nótaseche melloría en cada entrada!

estou seguro de que algunhas delas, son as mellores que temos algún de nós surfeando. non sempre temos esa calidade de fotógrafa e de cámara na orilla para cazarrnos xusto no momento.

moitísimas gracias en serio. pido permiso para copiar algunha para o blog de os tombos e po meu :) e para facerche publicidade tamén. por certo, voute a linkar dende o blog do club clubsurfostombos.blogspot.com

hai algunhas que me deixa amplialas e outras non, non sei que pasa. de todas formas, se me mandas algunhas a carpediemsempre@hotmail.com agradézocho un montón

unha aperta!
a próxima avisade e así non vos volvedes a perder unha peaso paella como a do finde pasado jeje

un abrazo

Anónimo dijo...

Moi boas as fotos Maika, graciñas por publicalas no teu blog, que por certo esta moi ben.
Estamos acostumados as fotos de Ruben esas de lapis e papel jajaj.

Boas olas

Mesi

Anónimo dijo...

como siempre eres la fotografa con el dedo mas rapido, no se te escapa ni una, haber si este finde semana tambien inmortalizas alguna mia,

aguriño

nacho

Cristina Ferreiro dijo...

olé! esa deportista!!

estrela dijo...

Hola Maika vin algunhas das tuas fotos no blog de Ruben,pero algunhas destas a verdade que estan chulisimas,o de non podelas ampliar,cando as estas subindo,logo na entrada as moves de situcion as vas colocando ti no sitio que queres que vaian?por que si fas isto e por eso polo que non te deixa amplialas,eu faciao antes asi,e as que cambiaba de posicion era as que non podiar ampliar despois,pois o dito que gustanme moito a tuas fotos,a mi tamen encantame quitarlle fotos os rapaces na agua surfando jajaj teño mono cada vez que se van a meter na agua,agregote no meu blog se non te importa,un bico

Maika Boquete dijo...

De nada Mesi, o pracer foi meu. A ver se coincidimos máis veces e así fasemos neghosio: sesión fotográfica por paella saborosa...jajaja

Nachete, ya sabes que tu eres uno de los preferidos de mi cámara, lo que pasa es que no estás cuando debes... a ver si entonces este fin de semana, no?

Bikiños pra todos, e gracias polos post, a min esto faime unha ilusión...

Anónimo dijo...

La verdad es que aunque las olas tampoco fueron maravillosas,el baño no pudo ser más agradable,buen feeling,risas y la fotógrafa tan cerca de la orilla como nosotros en la ola..Un placer compartir baño con todos vosotros(aunque los de los tablones daban algo de envidia por momentos),el próximo día intentaremos avisar con tiempo para llegar a la paella,porque en el agua fue de lo que más se oía hablar(je je) Un saludo a todos y gracias a Maikiña por estar SIEMPRE ahí....

Juancho(P. ATAKO)

Rubén Prieto dijo...

a verdade é que si que estaba cerca de nós.. entre que as olas se poñían guapas na orilla a 10 metros da fotografa, e o pepino de cámara que tiña maika xunto coa sua predisposición.... as fotos orixinais teñen unha calidade flipante.
nunha das fotos orixinais que me pasaches atopeime un ácaro nunha pestaña
jajaa
por certo... o arquivo de 600 megas coas fotos que me pasaches, ó final deu fallo de envío... o que supoñíamos :)

Unha aperta!

Rubén Prieto dijo...

xa pasou polo meu piso casi todo o club dos tombos para ver as fotos de alta calidade que me mandaches Maika jeje