Sempre me gustou a fotografía,pero nunca me decidira por facer algo interesante. Fai menos dun ano, comprei a cámara que levaba querendo dende facía tempo, unha Reflex Dixital (CanonEos400D). Con ela, e gracias a quen me leva, a quen me axuda a ver novas posibilidades e a quen se presta de modelo de probas, estou comezando (e disfrutando) neste interesante mundo da fotografía, e como non,do surf. Espero que vos disfrutedes tamén. Maika

jueves, 25 de febrero de 2010

Entroido 2010

Nunca pensei que o mestre Mutenroi e a pequena Arale tivesen tantos seguidores... os nosos mellores disfraces sen dúbida. ¿Que decides?














1 comentario:

Anónimo dijo...

Estos carnavales fueron un poco diferentes porque fuimos muy poquitos los que bajamos,pero aún así nos lo pasamos genial porque los disfraces nos dieron muchísimo juego...parece mentira el cariño que le tiene la gente ó mestre Mutenroi y a Arale...además,acabé pillando con Arale...je je...no está mal para un "pobre e inocente ancianito"....